С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 дек 2019, 0:00, 2429 прочитания

PRAKTIKA – пътят към практическото знание

Или как се развива най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Ние, практиците в маркетинга и комуникациите, имаме задължение, което невинаги спазваме. И то е да споделяме опита си, да се развиваме и обогатяваме взаимно. Виждаме, че младите специалисти, навлизащи в професията, имат знания, но им липсват важни умения. А по-подготвените имат нужда от обмяна на опит, за да бъдем вдъхновени и да постигаме повече успехи.

Затова всички ние, агенциите от групата – The Smarts, "Параграф 42", IQ media и Shoot!, решихме да поставим началото на PRAKTIKA, която за година и половина се превърна в най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България. Направихме го с основна цел да развием сектора. И търсим да постигнем дългосрочни позитивни резултати за всички – хората, агенциите, клиентите и общността.


PRAKTIKA – пътят към практическото знание


В PRAKTIKA срещите са очи в очи с хората, които познават не само теорията, а и практиката на професиите в маркетинга и комуникациите: дизайн и копирайтинг, стратегическо планиране, ПР, работа с клиенти, продуциране, медийно планиране и други.

PRAKTIKA – пътят към практическото знание


След 19 отворени събития, които бяха посетени от над 4000 души, 7 професионални обучения, комуникация чрез социалните мрежи и livestream излъчвания PRAKTIKA достигна близо 450 000 души за 1 година. През ноември тази година излезе и първата книга, специално издание на платформата – "42 закона на ПР".

PRAKTIKA e тук
И във фейсбук

КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Критична година за медиите Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

17 яну 2020, 2807 прочитания

Без вода няма индустрия Без вода няма индустрия

Промишленото водоснабдяване засега е осигурено на повечето места в страната, но за някои компании има притеснения

17 яну 2020, 1526 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Най-големият ресурс на Digital ID е практическият й опит

Чавдар Платиканов, собственик и изпълнителен директор, за успешните кампании и стратегията на агенцията

Още от Капитал
Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Първи борсов тест за 2020

Интересът към предложените 14% от акциите на "Телелинк" в края на януари, ще е показателен за апетита на инвеститорите

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10