PRAKTIKA – пътят към практическото знание

Или как се развива най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България

PRAKTIKA – пътят към практическото знание
PRAKTIKA – пътят към практическото знание
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ние, практиците в маркетинга и комуникациите, имаме задължение, което невинаги спазваме. И то е да споделяме опита си, да се развиваме и обогатяваме взаимно. Виждаме, че младите специалисти, навлизащи в професията, имат знания, но им липсват важни умения. А по-подготвените имат нужда от обмяна на опит, за да бъдем вдъхновени и да постигаме повече успехи.

Затова всички ние, агенциите от групата – The Smarts, "Параграф 42", IQ media и Shoot!, решихме да поставим началото на PRAKTIKA, която за година и половина се превърна в най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България. Направихме го с основна цел да развием сектора. И търсим да постигнем дългосрочни позитивни резултати за всички – хората, агенциите, клиентите и общността.


Благодарим Ви, че чететете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Ние, практиците в маркетинга и комуникациите, имаме задължение, което невинаги спазваме. И то е да споделяме опита си, да се развиваме и обогатяваме взаимно. Виждаме, че младите специалисти, навлизащи в професията, имат знания, но им липсват важни умения. А по-подготвените имат нужда от обмяна на опит, за да бъдем вдъхновени и да постигаме повече успехи.

Затова всички ние, агенциите от групата – The Smarts, "Параграф 42", IQ media и Shoot!, решихме да поставим началото на PRAKTIKA, която за година и половина се превърна в най-голямата платформа за обучения, събития и професионално развитие в областта на комуникациите в България. Направихме го с основна цел да развием сектора. И търсим да постигнем дългосрочни позитивни резултати за всички – хората, агенциите, клиентите и общността.

В PRAKTIKA срещите са очи в очи с хората, които познават не само теорията, а и практиката на професиите в маркетинга и комуникациите: дизайн и копирайтинг, стратегическо планиране, ПР, работа с клиенти, продуциране, медийно планиране и други.

След 19 отворени събития, които бяха посетени от над 4000 души, 7 професионални обучения, комуникация чрез социалните мрежи и livestream излъчвания PRAKTIKA достигна близо 450 000 души за 1 година. През ноември тази година излезе и първата книга, специално издание на платформата – "42 закона на ПР".

PRAKTIKA e тук

И във фейсбук