Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 мар 2019, 14:33, 1082 прочитания

ПР-ът през 2020 - консултант за изграждане на бизнес общности

Една от тенденциите ще е завръщането към автентичността на брандовете, казва Тодор Янев - собственик на "Янев и Янев"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Работата на ПР агенциите днес се различава драстично от тази, която беше вчера. Целите са непроменени, но темпото, с което се променят каналите, е изключително динамично. Социалните мрежи както печелят все по-голямо влияние, така и губят пред определени аудитории. Големите инфлуенсъри от вчера не носят голяма ефективност, колкото микро- и наноинфлуенсърите днес, и стават основен таргет за бизнеса.

Динамиката на технологиите


превърна кризисния ПР в ежедневие.

ПР-ът на 2020-а се позиционира като консултант за изграждане на бизнес общности за клиентите си, с които да осигурява така нужните преимущества. Синергията в отношенията между общество, бизнес и политики се превръща в повече от водеща за конструктивно развитие на всяка организация.

В "Янев и Янев" се концентрираме върху консултирането на нашите клиенти относно



дългосрочни стратегии,

далеч не само комуникационни и към широката аудитория.

Продължаваме и да специализираме в основните си дейности за връзки с институции, управлението и превенцията на кризи и креативни решения с голяма възвръщаемост.

Заедно с нашите партньори от Worldcom Public Relations Group работим и по международни проекти с много широка глобална експертиза. Това ни позволява често да прилагаме ноу-хау навреме и ефективно за клиентите си.

Очакваме положителни тенденции за 2020 г. Стабилната политическа среда в комбинация с добрия икономически ръст на България ще доведат до нов растеж на инвестициите. След дълъг период на централизиране едрият бизнес започна да стига до извода, че ПР-ът е твърде важен, за да бъде оставен на маркетинг отдела.

През следващата година очакваме една от тенденциите да е завръщането към автентичността на брандовете. Вълнуваме се от креативните решения, които ще бъдат приложени именно в тази насока.
Блиц

Кои мнения на клиенти са особено ценни за вас?
- За нас е ценно, когато нов клиент ни се обади по препоръка на друг, с който вече сме работили. Това е най-високата и реална оценка за свършената работа.

Какви са новостите, които ще предложите или вече предлага на своите клиенти и на пазара?
- В днешно време е трудно да предложиш нещо съвсем ново и неизползвано досега. Това, което целим в нашата работа с клиентите, е да покажем колко е важно да усещат всяко движение и всяка промяна в техния сектор. Понякога това е свързано с постоянно проучване на пазара, друг път – с постоянни срещи с хората от съответния бизнес. Всичко зависи от естеството на бизнеса им.

Търсят ли клиентите и възползват ли се от всички ваши услуги?
- Често поводът да стартираме проект с даден клиент е много конкретен и се отнася до определен период от време. В процес на работата обаче се оказва, че не е достатъчно да действаме толкова ограничено за постигането на целта, а трябва да включим и други инструменти. Самият клиент се убеждава, че по този начин стигаме по-бързо до крайната цел.

Кои са силните страни на агенцията?
- Напоследък срещите наживо са най-ценното нещо. В този виртуален свят много често комуникацията "очи в очи" остава на заден план. Ние много държим на тези срещи с нашите клиенти, защото само в такива разговори (формални и неформални) се раждат добрите идеи. Тоест нашата сила е не само в това да комуникираме с медиите и обществото, а и в ефективната ни комуникация с клиента.

Вие ли избирате клиентите си?
- Имаме клиенти от различни браншове. Често самите те се обръщат към нас с конкретен казус, а впоследствие продължаваме работа. Не бих казал, че сме връщали клиент, защото не го харесваме или пък не ни допада сферата, в която работи.
Да работиш с клиенти в съвсем различни отрасли те обогатява. Имаш поглед върху пазара с всичките му особености.

Какво включва средносрочната стратегия на агенцията?
- Включване в портфолиото ни на клиенти от нови сектори, в които не сме работили досега, а защо не поглед и към межуднародния пазар.


КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1238 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5400 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Делото срещу генералния директор на БНТ бе отложено за седми път

Константин Каменаров е подсъдим за шофиране в нетрезво състояние и не може да остане на поста, ако присъдата му бъде потвърдена

Още от Капитал
Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Чиновници в излишък

Държавната служба е желана заради сигурността по време на криза и гарантираната заплата

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Aко това е чалга – аз съм "за"

Защо Мила Роберт е явление на попкултурната сцена в България

Опит за летене

Русана Бърдарска, авторката на романа "Опитът", съчетава работата си в Европейската комисия с творческа дейност

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10