Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
13 дек 2019, 17:30, 3751 прочитания

Новата разменна валута

Комуникационният пазар през годината

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.

Ако перифразираме думите на Архимед, в новата дигитална реалност те биха звучали така: "Дайте ми достатъчно данни и ще повдигна Земята." Данните се превърнаха в най-скъпата съвременна валута, която задвижва целия маркетинг сектор. Макар и толкова важна за бизнеса, подробна информация за комуникационния пазар в България рядко може да бъдат открита на едно място. Решихме да променим това.


Кръстихме първото ни маркетинг издание KMarketing Factbook с желание то да се превърне в годишен справочник за индустрията. От него ще получите обобщена информация за участниците в своеобразния маркетинг триъгълник - агенции, медии и клиенти (както често наричат компаниите, които инвестират в комуникации). За четвърта поредна година представяме класацията на най-големите комуникационни агенции на пазара. Този път тя е малко по-различен формат, който отразява промените в бизнеса им. В изданието ще прочетете още кои компании инвестират най-много в телевизионна реклама и кои медии привличат най-голям дял от бюджетите им. Няма как да не обърнем внимание и на онлайн рекламата в България, която, ако следва глобалната тенденция, след няколко години е вероятно да привлече повече инвестиции от телевизията.

Всички тези данни обаче не биха имали смисъл, ако не бъдат поставени в контекста на поведението на потребителите. За техните нови навици и предпочитания може да прочетете тук. Така затваряме кръга на данните за комуникационния пазар, които се явяват и край на дебютното издание на KMarketing Factbook. Използвайте по предназначение, защото данните са знание, а знанието - сила.


КМаркетинг Factbook

Текстът е част от специалното издание КМаркетинг Factbook, което представя в дълбочина медийния сектор в България. От изданието:

Топ 10 на комуникационни групи, медийни, рекламни и PR агенции
Най-големите рекламодатели на пазара
Данни за комуникационния пазар през 2018 г. и прогноза за 2019 г.

Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 1154 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5341 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Агенции на промяната

Кои са най-големите комуникационни компании в България и как се променят през последната година

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Чиновници в излишък

Държавната служба е желана заради сигурността по време на криза и гарантираната заплата

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Домът, моят приятел

Виртуална изложба представя погледа на тридесет фотографи към дома като "жив организъм"

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10