Новата разменна валута
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Новата разменна валута

Новата разменна валута

Комуникационният пазар през годината

3985 прочитания

© Капитал


Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.

Ако перифразираме думите на Архимед, в новата дигитална реалност те биха звучали така: "Дайте ми достатъчно данни и ще повдигна Земята." Данните се превърнаха в най-скъпата съвременна валута, която задвижва целия маркетинг сектор. Макар и толкова важна за бизнеса, подробна информация за комуникационния пазар в България рядко може да бъдат открита на едно място. Решихме да променим това.

Кръстихме първото ни маркетинг издание KMarketing Factbook с желание то да се превърне в годишен справочник за индустрията. От него ще получите обобщена информация за участниците в своеобразния маркетинг триъгълник - агенции, медии и клиенти (както често наричат компаниите, които инвестират в комуникации). За четвърта поредна година представяме класацията на най-големите комуникационни агенции на пазара. Този път тя е малко по-различен формат, който отразява промените в бизнеса им. В изданието ще прочетете още кои компании инвестират най-много в телевизионна реклама и кои медии привличат най-голям дял от бюджетите им. Няма как да не обърнем внимание и на онлайн рекламата в България, която, ако следва глобалната тенденция, след няколко години е вероятно да привлече повече инвестиции от телевизията.

Всички тези данни обаче не биха имали смисъл, ако не бъдат поставени в контекста на поведението на потребителите. За техните нови навици и предпочитания може да прочетете тук. Така затваряме кръга на данните за комуникационния пазар, които се явяват и край на дебютното издание на KMarketing Factbook. Използвайте по предназначение, защото данните са знание, а знанието - сила.

Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.

Ако перифразираме думите на Архимед, в новата дигитална реалност те биха звучали така: "Дайте ми достатъчно данни и ще повдигна Земята." Данните се превърнаха в най-скъпата съвременна валута, която задвижва целия маркетинг сектор. Макар и толкова важна за бизнеса, подробна информация за комуникационния пазар в България рядко може да бъдат открита на едно място. Решихме да променим това.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK