Топ 10 комуникационни групи
Приходите на осем от десет групи нарастват, а общият им оборот за 2018 г. се увеличава с близо 14%
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.
В България пазарът е доминиран от 10 големи комуникационни групи, които предлагат целия спектър от рекламни и медийни услуги и държат повече от две трети от целия рекламен обем. Някои от тях са част от международни холдинги, а други са независими български групи, тръгнали от една агенция и разраснали се през годините. Традиционно първите пет места в класацията се заемат от едни и същи играчи. Разместване има на четвърта позиция, където тази година застават "Dentsu Aegis Network България", следвани от BBDO Group. Промяна има и в последните места на класацията, където All Channels Communication изпреварва New Moment New Ideas. Приходите на осем от десет групи нарастват, а общият им оборот за 2018 г. се увеличава с близо 14%. Ръстът се дължи основно на добрата година за медиа агенциите и големите бюджети, които управляват.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход