Най-големите медийни агенции
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Най-големите медийни агенции

Shutterstock

Най-големите медийни агенции

Общите приходи не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано

2245 прочитания

Shutterstock

© Shutterstock


Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.

Общите приходи на най-големите медийни агенции на пазара не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано. Големите обороти представляват бюджетите, които клиентите им инвестират в реклама във всички канали, a агенциите управляват. Затова загубата или спечелването на голям рекламодател може значително да се отрази върху приходите им. Някои компании обаче плащат директно на медиите и бюджетите им не минават през обслужващите ги агенции. Подобно на останалите агенции на пазара, медийните също се издържат основно от такси за обслужване на клиентите си.

Автор: Капитал

Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.

Общите приходи на най-големите медийни агенции на пазара не отчитат значителни промени през 2018 г. в сравнение с година по-рано. Големите обороти представляват бюджетите, които клиентите им инвестират в реклама във всички канали, a агенциите управляват. Затова загубата или спечелването на голям рекламодател може значително да се отрази върху приходите им. Някои компании обаче плащат директно на медиите и бюджетите им не минават през обслужващите ги агенции. Подобно на останалите агенции на пазара, медийните също се издържат основно от такси за обслужване на клиентите си.

Автор: Капитал

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK