Рекламният пазар по канали
През изминалата година нетните вложения за пръв път достигат 415 млн. лв., което е повишение от 12%
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.
Българският рекламен пазар отбелязва двуцифрен ръст през 2018 г., а очакванията са инвестициите да продължават да се увеличават. През изминалата година нетните вложения за пръв път достигат 415 млн. лв., което е повишение от 12%. Телевизията продължава да доминира на пазара, като привлича повече от половината рекламни инвестиции. Очакванията са традиционно с най-голям ръст в привлечените рекламни бюджети да бъдат дигиталните медии, но и тази година те ще запазят една четвърт дял от пазара. Медийната инфлация през 2019 г. се очаква да се изравни за телевизията и дигиталните медии, достигайки 12%.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.