Пазарът на онлайн реклама

Нетният обем на интернет пазара през 2018 г. достига 98.5 млн. лв., като расте със 7.2%

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.

Инвестициите в онлайн реклама в България продължават да нарастват, но с доста по-бавни темпове. Нетният обем на интернет пазара през 2018 г. достига 98.5 млн. лв., което представлява ръст със 7.2% спрямо предходната. Около една трета от общия обем на пазара през 2018 г. привличат местните онлайн играчи, а 66 млн. лв. се насочват към интернет гигантите Facebook и Google. Видеорекламата и през 2018 г. се очерта като предпочитан от компаниите формат за достигане до аудиторията. Тенденцията се очаква да продължи и тази година.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал