Особености на българския телевизионен пазар
Секторът продължава да бъде предпазлив в инвестициите си в ново програмно съдържание
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.
Без изненада телевизията е медията, която доминира медийния пазар и като привлечена аудитория, и като направени рекламни инвестиции. И това се потвърждава от данните на двете пийпълметрични агенции на пазара - ГАРБ и Nielsen Admosphere - България.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове