Особености на българския телевизионен пазар

Секторът продължава да бъде предпазлив в инвестициите си в ново програмно съдържание

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.

Без изненада телевизията е медията, която доминира медийния пазар и като привлечена аудитория, и като направени рекламни инвестиции. И това се потвърждава от данните на двете пийпълметрични агенции на пазара - ГАРБ и Nielsen Admosphere - България.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал