Предизвикателствата на комуникационния пазар
Ниски цени и често провеждане на конкурси
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.
Историята на комуникационния пазар в България може да бъде разделена на два етапа. Преди икономическата криза и след нея. Рязкото съкращаване на маркетинг бюджетите на компаниите през 2008 г. разтърси бизнеса на много агенции. Макар 12 години по-късно пазарът да отчита значително подобрение, инвестициите в комуникации все още не са достигнали нивата отпреди кризата. Това в комбинация с все по-широкия обхват на услуги, които агенциите трябва да предлагат, и непроменените или намаляващи такси за обслужване се посочва от участниците на пазара като едно от най-големите предизвикателства за бизнеса им.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.