Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 27 дек 2019, 14:33, 4504 прочитания

Световните реклами на 2019 г.

Кои са най-добрите международни кампании през годината

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Добрите комуникационни кампании не просто представят конкретен продукт или услуга. Те разказват истории и провокират любопитството на хората, които от своя страна не чакат първия удобен момент, за да превключат рекламата, а с интерес я гледат докрай, запомнят бранда и от зрители се превръщат в потребители. Именно такива са най-добрите международни рекламни кампании в годишното подреждане на американското специализирано издание AdWeek.

Те до голяма степен отразяват значимите обществени събития през 2019 г. Някои от рекламните продукции застъпват кауза, други залагат на откровена комуникация без излишни преувеличения, трети се фокусират върху хумористичните послания. Всички те са резултат от смели идеи, нестандартно мислене и синхрон в работата между агенция и клиент.


Топ 3 реклами

Първите три места в класацията на AdWeek се заемат от брандове в три различни индустрии – спортни стоки, медии и алкохолни напитки.

Кампанията на Nike, озаглавенa "Мечтай по-лудо" (Dream Crazier), дело на агенцията Wieden + Kennedy Portland, е класирана на третото място. Тя беше излъчена за първи път в телевизионната пауза на церемонията по връчването на наградите "Оскар". В рекламата на Nike водеща е темата за предизвикателствата пред жените в спорта, а слоганът й е "Ако искат да те нарекат луд, добре. Покажи им на какво е способен лудият". Кампанията е продължение на миналогодишния клип на бранда - "Мечтай лудо" (Dream Crazy), в който участва американският куотърбек Колин Каперник и предизвика редица полемики в индустрията.





На второ място попада рекламата на изданието The New York Times – "Истината си струва" (The Truth Is Worth It) в партньорство с агенцията Droga5. Във времена, когато работата на журналистите среща натиск и заплахи, поредица от пет рекламни клипа представят различни разследвания на The New York Times, работата на журналистите и рисковете, които често поемат в името на това да представят истината на читателите си. В кампанията са използвани реални аудиозаписи и снимки, събрани в процеса на разследване, които пренасят зрителя на мястото на събитията, далеч отвъд рекламния клип.



Първото място в класацията на AdWeek заема съвместната реклама на HBO и бирения бранд Bud Light. Кампанията Joust (рицарски турнир с кон и копие - от англ. език.) е дело на двете агенции Droga5 и Wieden + Kennedy New York и беше излъчена по време на най-голямото спортно (и рекламно) събитие в САЩ Super Bowl. Рекламата, наподобяваща късометражен филм, преплита сюжета на популярния сериал на HBO Game of Thrones и бирата Bud Light. Клипът привлича вниманието на AdWeek най-вече заради успешната колаборация между два различни бранда и техните агенции, които избират да се представят заедно по време на Super Bowl.



Най-гледаните реклами в YouTube

Всяка година видеоплатформата YouTube, собственост на Google, публикува класация на най-гледаните реклами. На първите места попадат продукции с десетки милиони гледания, привлекли вниманието на потребителите през 2019 г. заради добрата си идея и качествената продукция. Класацията традиционно се базира на годишните данни, представени от платформата за видеосподеляне YouTube Ads Leaderboard.

3. Бранд: Gillette
Режисьор: Ким Гериг
Гледания: 33 млн.



2. Бранд: Hyundai
Творческа агенция: Innocean
Медиа агенция: Canvas Worldwide
Гледания: 38.9 млн.



1. Бранд: Amazon
Творческа агенция: Lucky Generals
Медиа агенция: Rufus
Гледания: 39.5 млн.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 398 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5233 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Тенденции и прогнози за комуникационния пазар

Разказват мениджърите на някои от най-големите агенции

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10