Най-големите рекламодатели на пазара

Строителният сектор значително увеличава комуникационните си инвестиции

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.

Икономическият растеж в България продължава, което пряко се отразява на рекламния пазар. Големите международни компании макар и бавно увеличават вложенията си в комуникации. Въпреки покачването на цените на тв реклама средният бизнес също инвестира все повече в комуникации и вече често се появява в ефира на най-големите телевизии. Дигиталната реклама пък даде възможност дори на малките фирми с ограничени комуникационни бюджети да достигнат ефективно до потребителите си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал