Най-големите рекламодатели на пазара
Строителният сектор значително увеличава комуникационните си инвестиции
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.
Икономическият растеж в България продължава, което пряко се отразява на рекламния пазар. Големите международни компании макар и бавно увеличават вложенията си в комуникации. Въпреки покачването на цените на тв реклама средният бизнес също инвестира все повече в комуникации и вече често се появява в ефира на най-големите телевизии. Дигиталната реклама пък даде възможност дори на малките фирми с ограничени комуникационни бюджети да достигнат ефективно до потребителите си.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход