Най-големите рекламодатели на пазара
Строителният сектор значително увеличава комуникационните си инвестиции
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.
Икономическият растеж в България продължава, което пряко се отразява на рекламния пазар. Големите международни компании макар и бавно увеличават вложенията си в комуникации. Въпреки покачването на цените на тв реклама средният бизнес също инвестира все повече в комуникации и вече често се появява в ефира на най-големите телевизии. Дигиталната реклама пък даде възможност дори на малките фирми с ограничени комуникационни бюджети да достигнат ефективно до потребителите си.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.