Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Статията е част от бизнес доклада КМаркетинг Factbook, който представя комуникационния пазар в България в числа. Научете кои са най-големите рекламни, медийни, PR агенции - колко са техните приходи и кои са техните клиенти. Вижте още или купете изданието.
Много от комуникационните агенциите описват българския пазар като твърде малък, за да развият пълния си потенциал или значително да разраснат бизнеса си. Следствието от това е, че все повече от тях се осмеляват да излязат на чужди пазари и да се борят за по-големи бюджети, но в силно конкурентна среда. Някои пък залагат на инвестиции в данни и разработка на собствени дигитални инструменти, като се доближават все повече до профила на технологична компания.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход