Комуникации в градска среда

Новата агенция Imp-Act цели да свързва компании с проекти, които подобряват средата

Иво Димитров, Адрияна Михайлова и и Георги Янакиев, основатели на агенцията Imp-Act
Иво Димитров, Адрияна Михайлова и и Георги Янакиев, основатели на агенцията Imp-Act
Иво Димитров, Адрияна Михайлова и и Георги Янакиев, основатели на агенцията Imp-Act    ©  Цветелина Белутова
Иво Димитров, Адрияна Михайлова и и Георги Янакиев, основатели на агенцията Imp-Act    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Комуникации чрез развитие и подобряване на градската среда. Това е в основата на работата на новата агенция на българския пазар Imp-Act. Екипът има за цел да обвързва различни бизнеси, общини и институции с обществено значими проекти и инициативи. Сред първите идеи на агенцията е превръщането на столичната улица "Малко Търново" в музей на историята на София.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.