Комуникации в градска среда
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Комуникации в градска среда

Иво Димитров, Адрияна Михайлова и и Георги Янакиев, основатели на агенцията Imp-Act

Комуникации в градска среда

Новата агенция Imp-Act цели да свързва компании с проекти, които подобряват средата

6704 прочитания

Иво Димитров, Адрияна Михайлова и и Георги Янакиев, основатели на агенцията Imp-Act

© Цветелина Белутова


Комуникации чрез развитие и подобряване на градската среда. Това е в основата на работата на новата агенция на българския пазар Imp-Act. Екипът има за цел да обвързва различни бизнеси, общини и институции с обществено значими проекти и инициативи. Сред първите идеи на агенцията е превръщането на столичната улица "Малко Търново" в музей на историята на София.

За града с любов

Тримата основатели на Imp-Act имат дългогодишен опит в сферата на корпоративните комуникации, работейки за някои от най-големите агенции на пазара. През последните пет години Адрияна Михайлова е управляващ директор на Ogilvy PR, част от комуникационната група на "Ogilvy Group Bulgaria". Паралелно с работата й в агенцията тя участва в различни инициативи, сред които "Визия за София" и сдружението "Градски идеи и дизайн" (ГИД), което стои зад брандинг проекта #SoSofia.

Именно за създаването #SoSofia Адрияна Михайлова си партнира с Иво Димитров и Георги Янакиев. В този период двамата вече имат натрупан опит в рекламите агенции DDB (сега guts&brainsDDB) и NEXT-DC, основават собствени студиа, но интересът им към обществено значими проекти продължава. "Решихме да обединим досегашния ни опит и любовта ни към София, за да работим по собствени идеи за подобряване на средата", разказва Михайлова пред "Капитал". Така в края на 2019 г. тримата поставят основите на агенцията Imp-Act, като собствеността е изцяло на Адрияна Михайлова.

Градска комуникация

Екипът цели проактивно да предлага проекти за подобряване на средата, чрез които различни компании да се комуникират пред публиката. Това могат да бъдат идеи за облагородяване на средата, технологични решения за умен град и културни инициативи. По думите на Адрияна Михайлова ползите за бизнеса са изграждане на имидж, реклама и широко медийно отразяване. "Има тенденция младите хора, които са бъдещата покупателна сила, да инвестират в брандове, които се държат отговорно към средата", допълва тя.

Imp-Act се позиционира като комуникационна и консултантска агенция, а основните услуги, които предлага, са позициониране на брандове, създаване и управление на съдържание и изготвяне на комуникационни стратегии. Освен тримата основатели в изготвянето на проектите се включват и различни специалисти подизпълнители, а за осъществяването им агенцията си партнира активно и със Столичната община. "Вярваме, че големите компании имат нужда от нови и смислени идеи, които са близо до тяхната сфера на дейност. Опитът ни и досега показва, че когато видят такава идея, те ще я прегърнат и подкрепят", казва Михайлова.

Агенцията вече е подписала дългосрочни договори за обслужване с клиенти, сред които строително-инвестиционната компания BLD, общинското дружество "Софпроект", инвеститорската компания Europroperty, работи по проекта Hippocampus за незрящи ветроходци и др. "В "Манастирски ливади" с BLD създадохме кучешки парк. Компанията направи дарение за ремонта на столичната улица "Малко Търново" и на нас довериха как да го комуникираме. През пролетта ще реализираме и идеята мястото да се превърне в "Улица на времето", разказва Михайлова.

Следващата цел на агенцията е да участва в изграждането на концепцията и комуникацията по обновяването на Халите. Основателите очакват в идните месеци екипът на агенцията също да се разрасне, като по думите им въпреки предизвикателството за намиране на кадри, когато зад проектите стои и кауза, е много по-лесно да привлекат хора.

Комуникации чрез развитие и подобряване на градската среда. Това е в основата на работата на новата агенция на българския пазар Imp-Act. Екипът има за цел да обвързва различни бизнеси, общини и институции с обществено значими проекти и инициативи. Сред първите идеи на агенцията е превръщането на столичната улица "Малко Търново" в музей на историята на София.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK