Комуникации в градска среда
Новата агенция Imp-Act цели да свързва компании с проекти, които подобряват средата


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Комуникации чрез развитие и подобряване на градската среда. Това е в основата на работата на новата агенция на българския пазар Imp-Act. Екипът има за цел да обвързва различни бизнеси, общини и институции с обществено значими проекти и инициативи. Сред първите идеи на агенцията е превръщането на столичната улица "Малко Търново" в музей на историята на София.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.