Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 яну 2020, 12:53, 6349 прочитания

Комуникации в градска среда

Новата агенция Imp-Act цели да свързва компании с проекти, които подобряват средата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Комуникации чрез развитие и подобряване на градската среда. Това е в основата на работата на новата агенция на българския пазар Imp-Act. Екипът има за цел да обвързва различни бизнеси, общини и институции с обществено значими проекти и инициативи. Сред първите идеи на агенцията е превръщането на столичната улица "Малко Търново" в музей на историята на София.

За града с любов


Тримата основатели на Imp-Act имат дългогодишен опит в сферата на корпоративните комуникации, работейки за някои от най-големите агенции на пазара. През последните пет години Адрияна Михайлова е управляващ директор на Ogilvy PR, част от комуникационната група на "Ogilvy Group Bulgaria". Паралелно с работата й в агенцията тя участва в различни инициативи, сред които "Визия за София" и сдружението "Градски идеи и дизайн" (ГИД), което стои зад брандинг проекта #SoSofia.

Именно за създаването #SoSofia Адрияна Михайлова си партнира с Иво Димитров и Георги Янакиев. В този период двамата вече имат натрупан опит в рекламите агенции DDB (сега guts&brainsDDB) и NEXT-DC, основават собствени студиа, но интересът им към обществено значими проекти продължава. "Решихме да обединим досегашния ни опит и любовта ни към София, за да работим по собствени идеи за подобряване на средата", разказва Михайлова пред "Капитал". Така в края на 2019 г. тримата поставят основите на агенцията Imp-Act, като собствеността е изцяло на Адрияна Михайлова.

Градска комуникация



Екипът цели проактивно да предлага проекти за подобряване на средата, чрез които различни компании да се комуникират пред публиката. Това могат да бъдат идеи за облагородяване на средата, технологични решения за умен град и културни инициативи. По думите на Адрияна Михайлова ползите за бизнеса са изграждане на имидж, реклама и широко медийно отразяване. "Има тенденция младите хора, които са бъдещата покупателна сила, да инвестират в брандове, които се държат отговорно към средата", допълва тя.

Imp-Act се позиционира като комуникационна и консултантска агенция, а основните услуги, които предлага, са позициониране на брандове, създаване и управление на съдържание и изготвяне на комуникационни стратегии. Освен тримата основатели в изготвянето на проектите се включват и различни специалисти подизпълнители, а за осъществяването им агенцията си партнира активно и със Столичната община. "Вярваме, че големите компании имат нужда от нови и смислени идеи, които са близо до тяхната сфера на дейност. Опитът ни и досега показва, че когато видят такава идея, те ще я прегърнат и подкрепят", казва Михайлова.

Агенцията вече е подписала дългосрочни договори за обслужване с клиенти, сред които строително-инвестиционната компания BLD, общинското дружество "Софпроект", инвеститорската компания Europroperty, работи по проекта Hippocampus за незрящи ветроходци и др. "В "Манастирски ливади" с BLD създадохме кучешки парк. Компанията направи дарение за ремонта на столичната улица "Малко Търново" и на нас довериха как да го комуникираме. През пролетта ще реализираме и идеята мястото да се превърне в "Улица на времето", разказва Михайлова.

Следващата цел на агенцията е да участва в изграждането на концепцията и комуникацията по обновяването на Халите. Основателите очакват в идните месеци екипът на агенцията също да се разрасне, като по думите им въпреки предизвикателството за намиране на кадри, когато зад проектите стои и кауза, е много по-лесно да привлекат хора.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 478 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5236 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (14 януари)

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Домът, моят приятел

Виртуална изложба представя погледа на тридесет фотографи към дома като "жив организъм"

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10