По торбичката посрещат

Комуникационната поука от колажите на Красимир Каракачанов с торбичката на Billa

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Голямо, жълто и найлоново. Що е то? Вероятно всеки потребител в социалните мрежи ще може да отговори на този въпрос. През последните дни вълна от забавни колажи обиколи интернет пространството. Макар главната роля в тях да беше отредена на вицепремиера и министър на отбраната Красимир Каракачанов, поддържаща роля неволно изигра найлоновата торбичка на търговската верига Billa.

Замесването на бранда повдигна въпроси дали честото му споменаване играе роля на безплатна реклама и има ли ефект за бизнеса на "Billa България". Според специалисти на пазара, както и според самата верига краткият отговор е не. Това обаче не променя факта, че включването на Billa по темата дойде по-скоро със закъснение.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
11 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina
    • - 1
    • + 8

    Billa пропуснаха златна възможност да се включат остроумно в цялата спонтанна кампания - нещо, което примерно от LIDL никога не биха проспали. Но това са забавените професионални рефлекси на повечето меринджеи в България.

    Нередност?
  • 2
    peni_nikol.53. avatar :-|
    Peni Nikol
    • - 1
    • + 3

    Носът на шкембе войводата нещо увреден се вижда на снимката.

    Нередност?
  • 3
    evpetra avatar :-?
    evpetra

    До коментар [#1] от "olga_kokoshkina":

    Защо мислите, че от LIDL биха реагирали по-добре?

    Нередност?
  • 4
    bajhuj avatar :-|
    Николай Колев
    • + 3

    И какво разбирате под "добра" реакция?

    Нередност?
  • 5
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina


    До коментар [#] от "
    evpetra
    ":

    Като магазини, LIDL са доста мизерни в сравнение с Billa (лично мнение), и точно заради това винаги залагат на силна, агресивна и креативна реклама. Според мен те никога не биха изпуснали такъв златен шанс за реклама, какъвто беше буквално поднесен на тепсия, и съответно проспан от Billa. Дори и тук LIDL се опитаха да се включат с колажи от техни чантички, въпреки че въобще не ставаше въпрос за тяхната компания.

    Нередност?
  • 7
    iavorski avatar :-|
    iavorski
    • - 1
    • + 3


    До коментар [#] от "
    mkl13629719
    ":

    Дрешките на националселянина К. също ли са измислени?

    Нередност?
  • 9
    evpetra avatar :-|
    evpetra
    • + 1

    До коментар [#5] от "olga_kokoshkina":

    Май сте права за LIDL. Мизерни магазини са. За рекламата им не знам, може би рекламират по телевизиите, а аз телевизия не гледам.

    Нередност?
  • 10
    mkl13629719 avatar :-|
    mkl13629719

    До коментар [#7] от "iavorski":

    Какво за "дрешките", виртуалтрольо? Става въпрос за несъществуващата чанта.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал