По торбичката посрещат
Комуникационната поука от колажите на Красимир Каракачанов с торбичката на Billa
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Голямо, жълто и найлоново. Що е то? Вероятно всеки потребител в социалните мрежи ще може да отговори на този въпрос. През последните дни вълна от забавни колажи обиколи интернет пространството. Макар главната роля в тях да беше отредена на вицепремиера и министър на отбраната Красимир Каракачанов, поддържаща роля неволно изигра найлоновата торбичка на търговската верига Billa.
Замесването на бранда повдигна въпроси дали честото му споменаване играе роля на безплатна реклама и има ли ефект за бизнеса на "Billa България". Според специалисти на пазара, както и според самата верига краткият отговор е не. Това обаче не променя факта, че включването на Billa по темата дойде по-скоро със закъснение.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
11 коментара
Billa пропуснаха златна възможност да се включат остроумно в цялата спонтанна кампания - нещо, което примерно от LIDL никога не биха проспали. Но това са забавените професионални рефлекси на повечето меринджеи в България.
Носът на шкембе войводата нещо увреден се вижда на снимката.
До коментар [#1] от "olga_kokoshkina":
Защо мислите, че от LIDL биха реагирали по-добре?
И какво разбирате под "добра" реакция?
До коментар [#] от "
evpetra
":
Като магазини, LIDL са доста мизерни в сравнение с Billa (лично мнение), и точно заради това винаги залагат на силна, агресивна и креативна реклама. Според мен те никога не биха изпуснали такъв златен шанс за реклама, какъвто беше буквално поднесен на тепсия, и съответно проспан от Billa. Дори и тук LIDL се опитаха да се включат с колажи от техни чантички, въпреки че въобще не ставаше въпрос за тяхната компания.
До коментар [#] от "
mkl13629719
":
Дрешките на националселянина К. също ли са измислени?
До коментар [#5] от "olga_kokoshkina":
Май сте права за LIDL. Мизерни магазини са. За рекламата им не знам, може би рекламират по телевизиите, а аз телевизия не гледам.
До коментар [#7] от "iavorski":
Какво за "дрешките", виртуалтрольо? Става въпрос за несъществуващата чанта.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход