Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието

Темата накратко
  • Глобалните инвестиции в подкаст реклама достигат 1 млрд. долара през 2019 г.
  • За българските рекламодатели аудиопродукциите са все още експериментален комуникационен канал.
  • Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

"Този подкаст се излъчва с подкрепата на..." Така започват голяма част от подкастите, успели да привлекат рекламодатели в епизодите си. Световната тенденция на аудиопродукции по всякакви теми създаде нов рекламен канал за компаниите. През него те могат до достигнат до аудиторията си по естествен начин в момент, когато вниманието на слушателите е изцяло насочено върху съдържанието.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се