Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Глобалните инвестиции в подкаст реклама достигат 1 млрд. долара през 2019 г.
  • За българските рекламодатели аудиопродукциите са все още експериментален комуникационен канал.
  • Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

"Този подкаст се излъчва с подкрепата на..." Така започват голяма част от подкастите, успели да привлекат рекламодатели в епизодите си. Световната тенденция на аудиопродукции по всякакви теми създаде нов рекламен канал за компаниите. През него те могат до достигнат до аудиторията си по естествен начин в момент, когато вниманието на слушателите е изцяло насочено върху съдържанието.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар