Моята голяма, луда Super Bowl реклама
Тази година 30-секунден рекламен клип по време на спортното събитие струва рекордните 5.6 млн. долара
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Малко повече от 51 рекламни минути по време на най-голямото спортно събитие в САЩ Super Bowl тази година струваха рекордните 435 млн. долара, по предварителни данни на агенцията за проучвания Kantar. За сравнение, това е близо два пъти повече отколкото всички нетни рекламни вложения в България през 2018 г. Super Bowl отдавна не е само битка за титлата в Националната футболна лига (НФЛ), но и съревнование между някои от най-големите брандове, готови да платят милиони, за да спечелят вниманието на зрителите пред малкия екран.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.