Моята голяма, луда Super Bowl реклама

Тази година 30-секунден рекламен клип по време на спортното събитие струва рекордните 5.6 млн. долара

В рекламите си брандовете все по-често представят своите ценности и социални каузи, които подкрепят.

Малко повече от 51 рекламни минути по време на най-голямото спортно събитие в САЩ Super Bowl тази година струваха рекордните 435 млн. долара, по предварителни данни на агенцията за проучвания Kantar. За сравнение, това е близо два пъти повече отколкото всички нетни рекламни вложения в България през 2018 г. Super Bowl отдавна не е само битка за титлата в Националната футболна лига (НФЛ), но и съревнование между някои от най-големите брандове, готови да платят милиони, за да спечелят вниманието на зрителите пред малкия екран.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се