Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Рекламата на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони. Нищо че по закон е забранена.
  • Търпимостта и контролът от страна на държавата бяха тествани от лотариите на Васил Божков, а после облъчването започна от всякакви оператори.
  • Днес комисията по хазарта признава, че законът се нарушава. Но управляващите и регулаторът не обявяват смяна на политиката си.

"Нов турнир, само за играчи от България", "До 250 лв. бонус за спорт и до 500 лв. бонус за казино", "Нов мегабонус до 222 лв.", "Печалба от футбол". Това са само част от рекламните банери на различни онлайн хазартни компании, които посрещат читателя още със зареждането на много от новинарските сайтове. Клик и потребителите са отведени директно към онлайн местата за залагания.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове