Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама

Председателят на браншовото сдружение IAB Bulgaria пред "Капитал"

Радослав Неделчев, председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria
Радослав Неделчев, председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria    ©  Цветелина Белутова
Радослав Неделчев, председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria
Радослав Неделчев, председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria    ©  Цветелина Белутова

Визитка

Радослав Неделчев е главен оперативен директор в комуникационната група Dentsu Aegis Network за България, а от 2019 г. заема и позицията главен изпълнителен директор на компанията за Хърватия. В края на миналата година той беше избран за председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria, което навърши 10 години от създаването си. Мандатът му на тази длъжност е с продължителност една година. Той е и втори мандат член на управителния съвет на организацията.

Неделчев има над 20 години опит в сферата на маркетинга и дигиталните комуникации. Преди да стане част от Dentsu Aegis Network България през 2014 г., той работи в компаниите GWR Group и Emmis Communications.

Завършил е "Публична администрация" в Югозападен университет "Неофит Рилски" и има магистърска степен по "Мениджмънт и маркетинг на международния бизнес". член е и на контролния съвет на Българската асоциация на комуникационните агенции.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се