Новият брой: Пътят към Европа
Close

Радослав Неделчев: Целим да очертаем правилата на дигиталната реклама

Председателят на браншовото сдружение IAB Bulgaria пред "Капитал"

Радослав Неделчев, председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria
Радослав Неделчев, председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria
Радослав Неделчев, председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria    ©  Цветелина Белутова
Радослав Неделчев, председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Визитка

Радослав Неделчев е главен оперативен директор в комуникационната група Dentsu Aegis Network за България, а от 2019 г. заема и позицията главен изпълнителен директор на компанията за Хърватия. В края на миналата година той беше избран за председател на управителния съвет на браншовото сдружение IAB Bulgaria, което навърши 10 години от създаването си. Мандатът му на тази длъжност е с продължителност една година. Той е и втори мандат член на управителния съвет на организацията.

Неделчев има над 20 години опит в сферата на маркетинга и дигиталните комуникации. Преди да стане част от Dentsu Aegis Network България през 2014 г., той работи в компаниите GWR Group и Emmis Communications.

Завършил е "Публична администрация" в Югозападен университет "Неофит Рилски" и има магистърска степен по "Мениджмънт и маркетинг на международния бизнес". член е и на контролния съвет на Българската асоциация на комуникационните агенции.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател
    • + 2

    Абе, 100 млн. лв. на година за дигитална реклама в Българийка, която е с трайно намаляващо и застаряващо население, никак не ми се виждат малко. Явно този господин и колегите му искат да оперират с многомилиардни бюджети. Само че не сме Китай, Индия или САЩ и никога няма да станем като тях. Така че нека бъдем по-смирени и благодарни и на тези немалко средства в този канал за реклама. Според мен пенетрацията си е напълно ОК. Зорлем нищо не става, а и струва пари достъпът до Мрежата (а у назе масата е с най-ниските доходи в ЕС).

    Нередност?
Нов коментар