Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

Общо 254 студенти преминаха през практическата част на "Рекламна академия"

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

4094 прочитания

Общо 254 студенти преминаха през практическата част на "Рекламна академия"

© НБУ


За седма поредна година инициативата "Рекламна академия" събра стотици студенти, за да ги запознае отблизо с рекламния бизнес. За събитието кандидатстваха рекорден брой участници - общо 440, което е с над 20% повече в сравнение с миналогодишното издание. От тях 254 преминаха през практическата част, а пет отбора стигнаха до финала на "Рекламна академия" и представиха кампаниите си пред публика. Организатори на инициативата традиционно бяха Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

Събитието се проведе в четири дни, през които участниците преминаха през редица обучения и менторски сесии. В първия ден студентите присъстваха на практически лекции и участваха в уъркшопове на теми бриф, инсайт и дизайн, които им помогнаха да научат повече за процеса по създаване на рекламни кампании.

Студентите бяха разделени на 20 отбора, като имаха за задача да създадат комуникационна кампания за лансиране на нов продукт или услуга в съществуваща категория по предварително зададен бриф. Те можеха да избират да работят по казус в седем различни категории: "Храни", "Напитки", "Ритейл", "Финансови услуги", "Автомобили", "Телекомуникации" и "Фармация". През следващите два дни от инициативата всеки екип работеше над кампаниите си с двама комуникационни специалисти - един представител на агенция и един от компания рекламодател.

В последния ден от "Рекламна академия" петте отбора финалисти представиха проектите си пред голямото жури, което избра победителя. По думите на организаторите в много от секторите резултатите на отборите са били почти изравнени, поради което журито връчи седем специални награди и три индивидуални.

Победителят

Големият победител в седмото издание на инициативата стана екип 19 от сектор "Телекомуникации" с ментори Мартина Тодорова от А1 и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia. Кампанията им представя нова тв платформа и стъпва на идеята, че хората искат да гледат филми, когато и където поискат, без да се налага да се съобразяват с програмата на телевизиите, торент сайтовете или кината. Използваните канали за комуникация са телевизия, външна реклама и социални медии.

Източник: Отбор 19

Подгласниците

До финала на "Рекламна академия" стигнаха още четири отбора. В категорията "Храни" се класира екип 4 с ментори Жулиета Добчева от "Данон" и Боян Петров от All Channels Communication. Кампанията им за чипсове Chio стъпва на прозрението, че покрай ежедневните отговорности и стрес, хората не трябва да позволяват малките изкушения и удоволствия да им носят допълнително напрежение.

Източник: Отбор 4

Отбор 8 представиха кампания в категория "Напитки", а техни ментори бяха Боряна Великова от Coca Cola и Самуил Петков от All Channels Communication. Заедно разработиха кампания за лансирането на здравословна напитка за деца със слоган "Пълно щастие", която стъпва на идеята, че майките винаги искат да виждат детето си щастливо.

Източник: Отбор 8

В категория "Ритейл" менторите на екип 10 бяха Ралица Милчева от "Актавис" и Ангел Искрев от proof. Те разработиха кампания за спортни маратонки "Малка стъпка", направени от 100% рециклирани материали. Те стъпват на идеята, че купувайки един чифт, хората няма да спасят планетата, но това ще бъде малка стъпка в посока решаване на големия проблем.

Източник: Отбор 10

Финалист в надпреварата беше и отбор 14 с ментори Анита Бедин от Vitosha Auto и Илияна Маргаритова от guts&brainsDDB. Те представиха кампания за лансиране на автомобил Jeep Compass, който съчетава градския и екстремния живот. Затова и слоганът гласи "Всички посоки са твои с Compass".

Източник: Отбор 14

За седма поредна година инициативата "Рекламна академия" събра стотици студенти, за да ги запознае отблизо с рекламния бизнес. За събитието кандидатстваха рекорден брой участници - общо 440, което е с над 20% повече в сравнение с миналогодишното издание. От тях 254 преминаха през практическата част, а пет отбора стигнаха до финала на "Рекламна академия" и представиха кампаниите си пред публика. Организатори на инициативата традиционно бяха Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

Събитието се проведе в четири дни, през които участниците преминаха през редица обучения и менторски сесии. В първия ден студентите присъстваха на практически лекции и участваха в уъркшопове на теми бриф, инсайт и дизайн, които им помогнаха да научат повече за процеса по създаване на рекламни кампании.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK