Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 фев 2020, 16:57, 3637 прочитания

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За седма поредна година инициативата "Рекламна академия" събра стотици студенти, за да ги запознае отблизо с рекламния бизнес. За събитието кандидатстваха рекорден брой участници - общо 440, което е с над 20% повече в сравнение с миналогодишното издание. От тях 254 преминаха през практическата част, а пет отбора стигнаха до финала на "Рекламна академия" и представиха кампаниите си пред публика. Организатори на инициативата традиционно бяха Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

Събитието се проведе в четири дни, през които участниците преминаха през редица обучения и менторски сесии. В първия ден студентите присъстваха на практически лекции и участваха в уъркшопове на теми бриф, инсайт и дизайн, които им помогнаха да научат повече за процеса по създаване на рекламни кампании.


Студентите бяха разделени на 20 отбора, като имаха за задача да създадат комуникационна кампания за лансиране на нов продукт или услуга в съществуваща категория по предварително зададен бриф. Те можеха да избират да работят по казус в седем различни категории: "Храни", "Напитки", "Ритейл", "Финансови услуги", "Автомобили", "Телекомуникации" и "Фармация". През следващите два дни от инициативата всеки екип работеше над кампаниите си с двама комуникационни специалисти - един представител на агенция и един от компания рекламодател.

В последния ден от "Рекламна академия" петте отбора финалисти представиха проектите си пред голямото жури, което избра победителя. По думите на организаторите в много от секторите резултатите на отборите са били почти изравнени, поради което журито връчи седем специални награди и три индивидуални.

Победителят



Големият победител в седмото издание на инициативата стана екип 19 от сектор "Телекомуникации" с ментори Мартина Тодорова от А1 и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia. Кампанията им представя нова тв платформа и стъпва на идеята, че хората искат да гледат филми, когато и където поискат, без да се налага да се съобразяват с програмата на телевизиите, торент сайтовете или кината. Използваните канали за комуникация са телевизия, външна реклама и социални медии.

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

[Отбор 19]

Подгласниците

До финала на "Рекламна академия" стигнаха още четири отбора. В категорията "Храни" се класира екип 4 с ментори Жулиета Добчева от "Данон" и Боян Петров от All Channels Communication. Кампанията им за чипсове Chio стъпва на прозрението, че покрай ежедневните отговорности и стрес, хората не трябва да позволяват малките изкушения и удоволствия да им носят допълнително напрежение.

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

[Отбор 4]

Отбор 8 представиха кампания в категория "Напитки", а техни ментори бяха Боряна Великова от Coca Cola и Самуил Петков от All Channels Communication. Заедно разработиха кампания за лансирането на здравословна напитка за деца със слоган "Пълно щастие", която стъпва на идеята, че майките винаги искат да виждат детето си щастливо.

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

[Отбор 8]

В категория "Ритейл" менторите на екип 10 бяха Ралица Милчева от "Актавис" и Ангел Искрев от proof. Те разработиха кампания за спортни маратонки "Малка стъпка", направени от 100% рециклирани материали. Те стъпват на идеята, че купувайки един чифт, хората няма да спасят планетата, но това ще бъде малка стъпка в посока решаване на големия проблем.

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

[Отбор 10]

Финалист в надпреварата беше и отбор 14 с ментори Анита Бедин от Vitosha Auto и Илияна Маргаритова от guts&brainsDDB. Те представиха кампания за лансиране на автомобил Jeep Compass, който съчетава градския и екстремния живот. Затова и слоганът гласи "Всички посоки са твои с Compass".

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

[Отбор 14]

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес

Агенцията започва поредица от безплатни консултации за адаптиране на компаниите към онлайн средата

7 апр 2020, 1425 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април)

Coca-cola спря рекламната си комуникация; Брандовете и вирусът; Фестивалът Cannes Lions е отменен и др.

7 апр 2020, 1326 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10