Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"
В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За седма поредна година инициативата "Рекламна академия" събра стотици студенти, за да ги запознае отблизо с рекламния бизнес. За събитието кандидатстваха рекорден брой участници - общо 440, което е с над 20% повече в сравнение с миналогодишното издание. От тях 254 преминаха през практическата част, а пет отбора стигнаха до финала на "Рекламна академия" и представиха кампаниите си пред публика. Организатори на инициативата традиционно бяха Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Българската асоциация на рекламодателите (БАР).
Събитието се проведе в четири дни, през които участниците преминаха през редица обучения и менторски сесии. В първия ден студентите присъстваха на практически лекции и участваха в уъркшопове на теми бриф, инсайт и дизайн, които им помогнаха да научат повече за процеса по създаване на рекламни кампании.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.