Как рекламната индустрия да привлече повече млади кадри

Проучване показва какви са очакванията на талантите при влизане в рекламния бизнес

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Подобно на много индустрии сред основните предизвикателства, с които се сблъсква рекламният бизнес, е привличането и задържането на млади кадри. През последните години индустрията изгуби своя блясък и привлекателност, което принуди собствениците на агенции и като цяло специалистите на пазара да се обединят за подобряване на облика и представянето й пред младите таланти на пазара.

С тази цел се проведе и изследването "Талантът да задържиш талантите", част от платформата за обучения и лекции Praktika. То се състоя в два етапа, включвайки мениджъри на рекламни агенции и млади рекламисти, с цел да се намерят пресечните точки между изискванията и очакванията на пазара. През метода Lego Serious Play те представиха идеите си, а фасилитаторите Николай Тинков и Василиса Иванова изведоха заключенията от тях.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател

    Явно има сериозен отлив на таланти в бранша, след като се налагат такива мероприятия, а и предвид особеностите на бизнеса. Когато аз ходех на стажове - 2005-2009 година - беше престижно или поне за мен да съм част от тази сфера. Преди време попитах редица агенции дали имат позиции за работа от вкъщи - и нищо. Дано все пак да се справят някак си, а и доста са играчите на терена, като непрекъснато се множат.

    Нередност?
Нов коментар