Кои са финалистите в дигиталния маркетинг конкурс IAB MIXX Awards

Подадени са рекорден брой заявки в тазгодишното издание

След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании
След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании
След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании    ©  Shutterstock
След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За пета поредна година български рекламни агенции ще се състезават в конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината. Организаторите от браншовото сдружение IAB Bulgaria обявиха, че в тазгодишното издание са подадени общо 128 заявки за участие, което е с 25% повече в сравнение с конкурса през 2019 г.

След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании, които ще се състезават в 16 категории, шест от които са нови за IAB MIXX Awards. В интервю за "Капитал" през февруари председателят на IAB Bulgaria Радослав Неделчев коментира, че новите тенденции на пазара на онлайн реклама изискват създаването и на нови категории. Най-оспорвани тази година са категориите "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видеокампания" и "Инфлуенсър кампания", във всяка от които се състезават по шест различни заявки.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар