За пета поредна година български рекламни агенции ще се състезават в конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината. Организаторите от браншовото сдружение IAB Bulgaria обявиха, че в тазгодишното издание са подадени общо 128 заявки за участие, което е с 25% повече в сравнение с конкурса през 2019 г.
След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании, които ще се състезават в 16 категории, шест от които са нови за IAB MIXX Awards. В интервю за "Капитал" през февруари председателят на IAB Bulgaria Радослав Неделчев коментира, че новите тенденции на пазара на онлайн реклама изискват създаването и на нови категории. Най-оспорвани тази година са категориите "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видеокампания" и "Инфлуенсър кампания", във всяка от които се състезават по шест различни заявки.
Агенцията с най-много кампании, стигнали до финала на IAB MIXX Awards, е proof. с общо 23, част от които в партньорство с други агенции, следвана от guts&brainsDDB с общо 13 кампании и All Channels Communication със 7.
Тази година журито на IAB MIXX Awards е разделено в три групи: "Стратегия", "Творчество" и "Партньори", като сред членовете са представители на рекламни агенции и комуникационни специалисти от страна на рекламодателите. Всички те ще оценяват стратегията, творческото изпълнение и бизнес резултатите от кампаниите, както и как са използвани онлайн каналите, в които са лансирани. Победителите ще бъдат обявени на официална церемония на 30 април.
Вижте пълния списък с финалисти:
Best Lead Generation Campaign
- Minutes for moms, Рекламодател AVON, Агенция guts&brainsDDB- Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB
- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Медия партньор: httpool
- FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB
- AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON , Агенция All Channels Communication
Категория
Best Engagement Campaign
- Heineken: The Focus, Рекламодател Heineken България, Агенция NEXT-DC- Minutes for moms, Рекламодател AVON, Агенция guts&brainsDDB
- Супер Селска Дистрибуция, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram
- choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.
- Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria, Агенция Nitram
- FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB
Категория
Best Brand Awareness Campaign
- Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home , Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB- За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram
- Pirinsko Ice , Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative
- #pinkyourgin, Рекламодател Pernod Ricard, Агенция proof.
- SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead
Категория
Most Effective Use of Data
- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Медия партньор: httpool- Ice-Hot Banners, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative
- Mania VIP Club, Рекламодател Mania, Агенция All Channels Communication
Категория
Most Brave Campaign
- choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.- 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.
- rrrrRRRrrrRR, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts
Категория
Creative Effectiveness
- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Медия партньор: httpool- Porn to Date, Рекламодател Dextrophobia Rooms, Агенция proof.
- Отключи Тотема, Рекламодател ITAL FOODS, Агенция Sunday Media
Категория
Best Branded Content Campaign
- People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative- Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria, Агенция Nitram
- SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead
Категория
Best Video Campaign
- Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home , Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB- За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram
- People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative
- Probably the highest beer sampling in the world, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative
- 360′ livestream of The Farm Finale, Рекламодатели A1, National Museum of History, Lidl, The National Lottery, Агенция BTV Media Group
- Tefal OptiGrill+ The most boring cooking show, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB
Категория
Best Mobile First Campaign
- Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB- Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof.
- On the road to OMV, Рекламодател OMV Bulgaria, Агенция Dentsu Aegis Network Bulgaria
Категория
Best Social Campaign
- Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB- PURINA ONE'S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication
- @Ceco, Рекламодател Skapto, Агенция proof.
Категория
Best Native Campaign
- DZI Online Security, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB- Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof.
- ELANA: Making finances personal, Рекламодател ELANA Fund Management, Агенция BG-Mamma
Категория
Programmatic
- Credit Cards & Overdraft, Рекламодател Unicredit Bulbank, Агенция Mediacom- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Медия партньор: httpool
- Zagorka IPA, Рекламодател Zagorka Bulgaria, Агенция Red Star/ Dentsu Aegis Network Bulgaria
Категория
Influencer campaign
- Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB- PURINA ONE'S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication
- MLM Influencer Marketing, Рекламодател AVON, Агенция proof.
- Foundation portraits, Рекламодател AVON, Агенция proof.
- Bar Under The Sky, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative
- AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication
Категория
PR Digital
- PURINA ONE'S CAT ACADEMY NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, агенции: proof. & Proximity, медия партньор: httpool
- AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication
Категория
Digital Sales Campaign
- Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB- MYT, Рекламодател Reebok/Adidas, Агенция Mediacom
- КАКВО ДА НАПРАВИМ, КОГАТО ПО-ГОЛЕМИТЕ НИ ПРЕРЕЖДАТ НА ОПАШКАТА ЗА ДЮНЕРИТЕ?, Рекламодател Aladin Foods, Агенция Xplora
Категория
Real time
- Stick to Burgers, Рекламодател Skapto, Агенция proof.- 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.
- IKEA iDEALISK, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts
За пета поредна година български рекламни агенции ще се състезават в конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината. Организаторите от браншовото сдружение IAB Bulgaria обявиха, че в тазгодишното издание са подадени общо 128 заявки за участие, което е с 25% повече в сравнение с конкурса през 2019 г.
След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании, които ще се състезават в 16 категории, шест от които са нови за IAB MIXX Awards. В интервю за "Капитал" през февруари председателят на IAB Bulgaria Радослав Неделчев коментира, че новите тенденции на пазара на онлайн реклама изискват създаването и на нови категории. Най-оспорвани тази година са категориите "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видеокампания" и "Инфлуенсър кампания", във всяка от които се състезават по шест различни заявки.
0 коментара