Кои са финалистите в дигиталния маркетинг конкурс IAB MIXX Awards
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кои са финалистите в дигиталния маркетинг конкурс IAB MIXX Awards

След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании

Кои са финалистите в дигиталния маркетинг конкурс IAB MIXX Awards

Подадени са рекорден брой заявки в тазгодишното издание

2801 прочитания

След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании

© Shutterstock


За пета поредна година български рекламни агенции ще се състезават в конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината. Организаторите от браншовото сдружение IAB Bulgaria обявиха, че в тазгодишното издание са подадени общо 128 заявки за участие, което е с 25% повече в сравнение с конкурса през 2019 г.

След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании, които ще се състезават в 16 категории, шест от които са нови за IAB MIXX Awards. В интервю за "Капитал" през февруари председателят на IAB Bulgaria Радослав Неделчев коментира, че новите тенденции на пазара на онлайн реклама изискват създаването и на нови категории. Най-оспорвани тази година са категориите "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видеокампания" и "Инфлуенсър кампания", във всяка от които се състезават по шест различни заявки.

Агенцията с най-много кампании, стигнали до финала на IAB MIXX Awards, е proof. с общо 23, част от които в партньорство с други агенции, следвана от guts&brainsDDB с общо 13 кампании и All Channels Communication със 7.

Тази година журито на IAB MIXX Awards е разделено в три групи: "Стратегия", "Творчество" и "Партньори", като сред членовете са представители на рекламни агенции и комуникационни специалисти от страна на рекламодателите. Всички те ще оценяват стратегията, творческото изпълнение и бизнес резултатите от кампаниите, както и как са използвани онлайн каналите, в които са лансирани. Победителите ще бъдат обявени на официална церемония на 30 април.

Вижте пълния списък с финалисти:

КатегорияBest Lead Generation Campaign

- Minutes for moms, Рекламодател AVON, Агенция guts&brainsDDB

- Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Медия партньор: httpool

- FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

- AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON , Агенция All Channels Communication

КатегорияBest Engagement Campaign

- Heineken: The Focus, Рекламодател Heineken България, Агенция NEXT-DC

- Minutes for moms, Рекламодател AVON, Агенция guts&brainsDDB

- Супер Селска Дистрибуция, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

- choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

- Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria, Агенция Nitram

- FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

КатегорияBest Brand Awareness Campaign

- Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home , Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

- За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

- Pirinsko Ice , Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative

- #pinkyourgin, Рекламодател Pernod Ricard, Агенция proof.

- SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

КатегорияMost Effective Use of Data

- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Медия партньор: httpool

- Ice-Hot Banners, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative

- Mania VIP Club, Рекламодател Mania, Агенция All Channels Communication

КатегорияMost Brave Campaign

- choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

- 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

- rrrrRRRrrrRR, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

КатегорияCreative Effectiveness

- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Медия партньор: httpool

- Porn to Date, Рекламодател Dextrophobia Rooms, Агенция proof.

- Отключи Тотема, Рекламодател ITAL FOODS, Агенция Sunday Media

КатегорияBest Branded Content Campaign

- People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative

- Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria, Агенция Nitram

- SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

КатегорияBest Video Campaign

- Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home , Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

- За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

- People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative

- Probably the highest beer sampling in the world, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative

- 360′ livestream of The Farm Finale, Рекламодатели A1, National Museum of History, Lidl, The National Lottery, Агенция BTV Media Group

- Tefal OptiGrill+ The most boring cooking show, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

КатегорияBest Mobile First Campaign

- Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

- Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

- On the road to OMV, Рекламодател OMV Bulgaria, Агенция Dentsu Aegis Network Bulgaria

КатегорияBest Social Campaign

- Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

- PURINA ONE'S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

- @Ceco, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

КатегорияBest Native Campaign

- DZI Online Security, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

- Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

- ELANA: Making finances personal, Рекламодател ELANA Fund Management, Агенция BG-Mamma

КатегорияProgrammatic

- Credit Cards & Overdraft, Рекламодател Unicredit Bulbank, Агенция Mediacom

- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Медия партньор: httpool

- Zagorka IPA, Рекламодател Zagorka Bulgaria, Агенция Red Star/ Dentsu Aegis Network Bulgaria

КатегорияInfluencer campaign

- Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

- PURINA ONE'S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

- MLM Influencer Marketing, Рекламодател AVON, Агенция proof.

- Foundation portraits, Рекламодател AVON, Агенция proof.

- Bar Under The Sky, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Медия партньор: Initiative

- AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

КатегорияPR Digital

- PURINA ONE'S CAT ACADEMY NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

- Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, агенции: proof. & Proximity, медия партньор: httpool

- AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

КатегорияDigital Sales Campaign

- Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

- MYT, Рекламодател Reebok/Adidas, Агенция Mediacom

- КАКВО ДА НАПРАВИМ, КОГАТО ПО-ГОЛЕМИТЕ НИ ПРЕРЕЖДАТ НА ОПАШКАТА ЗА ДЮНЕРИТЕ?, Рекламодател Aladin Foods, Агенция Xplora

КатегорияReal time

- Stick to Burgers, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

- 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

- IKEA iDEALISK, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

За пета поредна година български рекламни агенции ще се състезават в конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината. Организаторите от браншовото сдружение IAB Bulgaria обявиха, че в тазгодишното издание са подадени общо 128 заявки за участие, което е с 25% повече в сравнение с конкурса през 2019 г.

След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании, които ще се състезават в 16 категории, шест от които са нови за IAB MIXX Awards. В интервю за "Капитал" през февруари председателят на IAB Bulgaria Радослав Неделчев коментира, че новите тенденции на пазара на онлайн реклама изискват създаването и на нови категории. Най-оспорвани тази година са категориите "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видеокампания" и "Инфлуенсър кампания", във всяка от които се състезават по шест различни заявки.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Гласът на хората

Гласът на хората

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.