Кои са финалистите в дигиталния маркетинг конкурс IAB MIXX Awards
Подадени са рекорден брой заявки в тазгодишното издание


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За пета поредна година български рекламни агенции ще се състезават в конкурса IAB MIXX Awards, който цели да отличи най-добрите дигитални кампании през годината. Организаторите от браншовото сдружение IAB Bulgaria обявиха, че в тазгодишното издание са подадени общо 128 заявки за участие, което е с 25% повече в сравнение с конкурса през 2019 г.
След първия кръг на гласуване към финала продължават общо 61 дигитални кампании, които ще се състезават в 16 категории, шест от които са нови за IAB MIXX Awards. В интервю за "Капитал" през февруари председателят на IAB Bulgaria Радослав Неделчев коментира, че новите тенденции на пазара на онлайн реклама изискват създаването и на нови категории. Най-оспорвани тази година са категориите "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видеокампания" и "Инфлуенсър кампания", във всяка от които се състезават по шест различни заявки.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.