Реклама за тийнейджъри

Преди малко повече от година социланата мрежа TikTok стана достъпна и за рекламодатели

Успехът на TikTok се корени също в засиленото потребление на видеосъдържание през последните години
Успехът на TikTok се корени също в засиленото потребление на видеосъдържание през последните години    ©  Shutterstock
Успехът на TikTok се корени също в засиленото потребление на видеосъдържание през последните години
Успехът на TikTok се корени също в засиленото потребление на видеосъдържание през последните години    ©  Shutterstock
Темата накратко
  • Активните месечни потребители в китайската социалната мрежа TikTok вече надхвърлят 800 млн.
  • Преди малко повече от година платформата стана достъпна и за рекламодатели.
  • Компании от България все още не могат директно да рекламират в приложението, но съществуват други възможности за позициониране в TikTok.

На полето на социалните мрежи има нов играч. Китайската платформа за споделяне на видеа TikTok се превръща в любимо място на тийнейджърите, които вече почти не прекарват време във Facebook и имат все по-малък интерес към Instagram. Приложението за споделяне на видеа е свалено над 1.65 млрд. пъти и има над 800 млн. активни месечни потребители.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал