Ваксина срещу комуникационна криза

Шест съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Вероятно никъде в учебниците по маркетинг не пише каква е правилната комуникационна стратегия по време на пандемия, още повече когато тя може да доведе и до глобална рецесия. Досега в комуникационна криза са изпадали отделни компании или сектори, но разпространението на COVID-19 и последвалите мерки ще засегнат множество различни бизнеси.

Някои компании ще излязат като победители от кризата, а за други тя може да се окаже фатална. Същото важи и за комуникационните агенции, които сега имат може би най-сериозната възможност да покажат на клиентите си защо са им нужни и до какви бизнес резултати могат да доведат действията им.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал