Ваксина срещу комуникационна криза
Шест съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Вероятно никъде в учебниците по маркетинг не пише каква е правилната комуникационна стратегия по време на пандемия, още повече когато тя може да доведе и до глобална рецесия. Досега в комуникационна криза са изпадали отделни компании или сектори, но разпространението на COVID-19 и последвалите мерки ще засегнат множество различни бизнеси.
Някои компании ще излязат като победители от кризата, а за други тя може да се окаже фатална. Същото важи и за комуникационните агенции, които сега имат може би най-сериозната възможност да покажат на клиентите си защо са им нужни и до какви бизнес резултати могат да доведат действията им.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.