Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За авторите
Георги Гавазов се занимава с ролята на брандовете като ключов актив и основен двигател на бизнеса. Той има над 15 години професионален опит в сферата на комуникациите както от страната на агенциите, така и на рекламодателите. В продължение на няколко години е бил управител на рекламната агенцията Saatchi&Saatchi Sofia. През 2018 г. Гавазов създава консултантската компания the other half, чиято дейност е фокусирана в изграждането на брандове.
През последните пет години Диляна Добринова работи активно в сферата на комуникационните стратегии. Преди да се присъедини като партньор в the оther half, тя е била на позицията ръководител "Стратегии" в комуникационната група "Publicis Groupe България". В the other half работи за изграждането на брандове и вярва, че те имат потенциала да заемат водеща роля в развитието както на бизнеса, така и в обществената среда.
Ако тенденцията за драстично намалена комуникационна активност на брандовете продължи и през следващото тримесечие, каквито са индикациите към момента, това ще постави медиите (и най-вече телевизиите) в изключително сложна ситуация. В условията на спадащи приходи и повишен зрителски интерес те ще трябва да осигурят съдържание, с което да заместят отпадналите магнити за зрителския интерес като европейското футболно първенство и олимпийските игри.
Архивът на "Капитал"
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
!402
Можете да следвате нашите автори или важните за вас теми, само ако сте регистриран потребител.
Влезте в профила си или създайте нов.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата
политика за бисквитките
и
декларацията за поверителност.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.