Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 7 апр 2020, 14:30, 4209 прочитания

Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес

Агенцията започва поредица от безплатни консултации за адаптиране на компаниите към онлайн средата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Дигиталната агенция Isobar, част от комуникационната група на Dentsu Aegis Network, започва инициатива в помощ на малки търговци и производители как да дигитализират бизнесите си. Основен фокус на агенцията ще бъдат практическите съвети към предприемачите за достигане до потребителите им в интернет и осъществяването на онлайн продажби.

Повече онлайн продажби


Вследствие на обявеното извънредно положение много компании са изправени пред предизвикателството да променят бизнес модела си, за да се адаптират към новите навици на клиентите си. Решението за много от тях са онлайн продажбите, които през последните седмици бележат ръст. Фирмите, които нямат готови електронни магазини, трябва тепърва да създадат такива, да организират логистиката по доставките и да комуникират новите възможности с клиентите си.

С цел да помогнат на малкия и средния бизнес да оперират онлайн дигиталната агенция Isobar започва да публикува поредица от практически съвети в комбинация с индивидуални консултации. "Партнираме си с глобални брандове в техните усилия да реагират гъвкаво на ситуацията - от лансиране на платформи за онлайн търговия, през това как да се адаптират с ограниченията в логистиката, до изчистването на големи стокови наличности през различни онлайн магазини. Вярваме, че опитът ни дава възможност да помогнем на най-засегнатите от кризата бизнеси и в България", коментира Любомир Чолаков, управляващ директор eCommerce Center of Execellence в Isobar.

Практически съвети и консултации



Съдържанието ще се изготвя от екип от повече от 10 души, консултанти в областта на онлайн търговията, които глобално работят за клиенти като adidas, Reebok, Clarins, Walmart, Shideido, Disney и др. От компанията отбелязват, че планират да публикуват материали на всеки две седмици в блога си. Сред първите теми ще бъде онлайн взаимодействието на брандовете с клиенти им и опростяването на пазаруването във физическия свят. "Основният ни фокус са малките и средните производители и търговци, които виждаме, че са най-пострадали в кризата - квартални магазини, малки производители на хранителни продукти, ресторанти, доставчици на услуги", допълва Александър Ковачев, Lead Solution Architect, eCommerce Center of Execellence в Isobar.

В допълнение от агенцията ще организират и безплатни индивидуални консултации за малки и средни бизнеси, които ще се провеждат онлайн в предварително съгласувани времеви интервали. "Отговорност е да споделяме това, което знаем, ако ще помогне и подкрепи дори една компания или едноличен търговец", казват в заключение от Isobar.
Следете в реално време ситуацията с Covid-19
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5205 прочитания

Рекламна спортна пауза Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

22 май 2020, 1482 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Брандове по време на криза

Светът се счупи и няма никакъв шанс да се залепи в предишния си вид

Още от Капитал
Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Майсторът, Маргарита и ние

Романът на Булгаков се завръща в книжарниците като колекционерско издание

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10