Брандове по време на криза

Светът се счупи и няма никакъв шанс да се залепи в предишния си вид

Темата накратко
  • Светът се счупи и няма никакъв шанс да се залепи в предишния си вид.
  • Ще липсват цели парчета от познатата ни до месец март реалност, променя се и представата ни за нормалност.
  • А брандовете разполагат с изключително малко време, за да се подготвят за неясното бъдеще.

За автора

Мартин Димитров е основател и творчески директор на рекламната агенция Nitram. Сред клиентите им са "Загорка", "Содексо", "Ростар" и "Сердика център", за които екипът активно продължава да подготвя кампании с цел да ги подкрепи в справянето с новата ситуация на извънредно положение. Димитров има дългогодишен опит в комуникационната индустрия, като преди това е работил в агенцията reforma и за кратко в Ogilvy Group.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се