Брандове по време на криза
Светът се счупи и няма никакъв шанс да се залепи в предишния си вид


Мартин E. Димитров

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
- Светът се счупи и няма никакъв шанс да се залепи в предишния си вид.
- Ще липсват цели парчета от познатата ни до месец март реалност, променя се и представата ни за нормалност.
- А брандовете разполагат с изключително малко време, за да се подготвят за неясното бъдеще.

За автора
Мартин Димитров е основател и творчески директор на рекламната агенция Nitram. Сред клиентите им са "Загорка", "Содексо", "Ростар" и "Сердика център", за които екипът активно продължава да подготвя кампании с цел да ги подкрепи в справянето с новата ситуация на извънредно положение. Димитров има дългогодишен опит в комуникационната индустрия, като преди това е работил в агенцията reforma и за кратко в Ogilvy Group.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Автора на статията ни каза добър ДЕН
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.