Телевизионна адаптация във време на изолация

Рейтингите на телевизиите се увеличават, а рекламният инвентар намалява

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Предизвикател- ство за медиите през следващите месеци ще бъде да задържат рекламодателите.

Голяма част от хората, които спазват социалната изолация, прекарват деня си вкъщи и пред телевизорите. Извънредното положение засили желанието на зрителите да бъдат информирани, а покрай новините и редовните брифинги те гледат също повече развлекателни предавания, филми и сериали. На пръв поглед човек би казал, че телевизиите ще бъдат сред печелившите от извънредното положение. Това обаче не е съвсем така.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател
    • - 2
    • + 1

    Интересен анализ. На мен лично ми е чудно какво ще излъчват телевизиите в праймтайма си след време, тъй като не е ясно докога ще продължи извънредното положение и съответно те в момента не могат да заснемат нови продукции - реалити и шоу програми, сериали (макар че, доколкото разбрах, дори при сегашните условия "Откраднат живот" продължават със снимките). Също така ми е интересно защо бТВ спряха "Съни Бийч" и "Бригада Нов Дом" (новия сезон), ако те са били предварително заснети. Надявам се с нормализирането на положението да върнат и "Папараци" (има добри попадения там). Така или иначе засега медийната ситуация бива, а има и осезаема полза от намаления рекламен шум. Събитиен маркетинг съществура във "Фейсбук" за онлайн събития, а дигитални брошури на много от търговските вериги има от години.

    Нередност?
  • 2
    chitatelsz avatar :-|
    Читател

    Любопитен е и процесът с оттегляне на рекламодатели заради предстоящата рецесия (и съответно оцеляването на медиите). Защото макар да сме преживели различни кризи до момента, ми се струва, че това, което се задава е без прецедент в съвременната ни история. Времето ще покаже.

    Нередност?
  • 3
    da.dimitrov avatar :-|
    димитър димитров

    Къде е таблицата?

    Нередност?
Нов коментар