Disney и конкурентите участват в истински филм на ужасите

А вие си мислехте, че стрийминг войните ще донесат голямата промянa

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Празните магистрали на Лос Анджелис изглеждат като кадри от филм на ужасите. За много от шефовете в Холивуд усещането е същото. Един от трима души в света са под правила за социално дистанциране, съответно боксофис приходите през 2020 г. се сринаха. Телевизията очаква рекламодателите да оттеглят парите си. Снимането на филми за 2021 г. е спряло, което означава, че продължението през следващата година също ще бъде неприятно.

COVID-19 идва в особено тежко време за шоубизнеса. Продължилите пет години и 650 млрд. долара инвестиции променяха индустрията към повече стрийминг. Дълговете на гигантски медийни групи като AT&T, Comcast, Disney и ViacomCBS, които дължат общо към 350 млрд. долара, изглеждат по-малко устойчиви, след като приходите им падат свободно надолу. Дори Netflix, чийто стрийминг бизнес печели от карантината, не е имунизиран. Пандемията ще остави белези, а може да вземе и няколко жертви.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар