Новият брой:
Служебната президентска република

Как да използваме дигиталния маркетинг по време на криза

Кризата не е непременно причина да спираме маркетинговите си дейности

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ина Тончева е съосновател на консултантската агенция за дигитален маркетинг The Indigitals и трейнър в "Телерик академия", където води курса Upskill Digital Marketing. Тя има над 13 години опит в областта на дигиталния маркетинг, работейки основно в технологични компании, сред които Chaos Group, Progress и Telerik. В кариерата си е заемала ръководни позиции, свързани със създаването и управлението на дигитално съдържание и кампании, продуктово позициониране и холистични маркетинг стратегии.

Основните ни усилия по време на извънредни обстоятелства извън действията, пряко свързани с оцеляването на нашия бизнес, са да останем в контакт с клиентите си и дори да се опитаме да укрепим връзката ни с тях. С две думи - да инвестираме.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар