Войната за пийпълметрията свърши

"Нова" изпревари bTV според данните на GARB и прекрати договора си с "Nielsen Admosphere България"

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От май пазарът официално вече ще работи с една рейтингова агенция - ГАРБ. Това стана категорично ясно, след като една от двете най-гледани телевизии на българския пазар, "Нова тв" (собственост на братята Кирил и Георги Домусчиеви), изпрати писмо до рекламодатели, рекламни и медия агенции, в което обявява, че прекратява досегашния си договор с "Nielsen Admosphere България" от следващия месец и започва да работи с ГАРБ.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina
    • - 1
    • + 5

    И това успяхме да опорочим, като всичко друго в нашата мафиотска държава, което се решава зад кулисите. Двете най-големи телевизии влязоха в ролята на две мутри, които най-накрая си стиснаха ръцете в името на това далаверата да продължи по възможно най-порочния и тъмен начин. Излиза че това е по-важно за тях, отколкото да знаят колко РЕАЛНО аудитория имат техните програми. Щом в нашата мафиотска държава партиите могат да си купят избори, защо телевизиите да не могат да си купят стъкмистика за телевизионна им аудитория?!

    Нередност?
Нов коментар