Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Как ще се промени PR бизнесът след пандемията

Пет прогнози за бъдещето на индустрията

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За автора

Максим Бехар е управител на българската PR агенция M3 Communications Group, която е партньор на американската Hill+Knowlton Strategies. До 2017 г. е президент на Световната PR организация ICCO, а от миналата година е президент на Световния комуникационен форум в Давос. Той е автор на няколко книги в сферата на комуникациите, последната от които е "Световната PR революция", издадена в България и САЩ.

Огромна част от индустриите по света са блокирани, много от тях вероятно никога повече няма да стартират с продуктите, които са правили досега. От друга страна обаче, бизнесът на услуги, въпреки че е вторичен и зависи от индустриите, от инвестициите и търговията, като че ли най-бързо има възможност да се адаптира към новите условия. PR бизнесът от своя страна ще има няколко съвсем нови елемента, които отдавна назряваха да се случат и сега получиха неочаквано и необратимо ускорение.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    jjyossarian avatar :-|
    Konstantin Hristov

    съгласен с точка 5. дали физическо или онлайн събитие, пак ще има нужда от подготовка, промоция и провеждане. просто акцентът ще се премести към дистрибуция на сигнал и интеракция в реално време. ако група изпълнява на сцена снимана от няколко камери и този сигнал се дистрибутира до хиляди зрители, сметката само за тази част ще е огромна. Разходите за сцена ще останат, тези за стадион или зала - ще се преместят към други пера

    Нередност?
Нов коментар