Как ще се промени PR бизнесът след пандемията
Пет прогнози за бъдещето на индустрията


Максим Бехар

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За автора
Максим Бехар е управител на българската PR агенция M3 Communications Group, която е партньор на американската Hill+Knowlton Strategies. До 2017 г. е президент на Световната PR организация ICCO, а от миналата година е президент на Световния комуникационен форум в Давос. Той е автор на няколко книги в сферата на комуникациите, последната от които е "Световната PR революция", издадена в България и САЩ.Огромна част от индустриите по света са блокирани, много от тях вероятно никога повече няма да стартират с продуктите, които са правили досега. От друга страна обаче, бизнесът на услуги, въпреки че е вторичен и зависи от индустриите, от инвестициите и търговията, като че ли най-бързо има възможност да се адаптира към новите условия. PR бизнесът от своя страна ще има няколко съвсем нови елемента, които отдавна назряваха да се случат и сега получиха неочаквано и необратимо ускорение.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
съгласен с точка 5. дали физическо или онлайн събитие, пак ще има нужда от подготовка, промоция и провеждане. просто акцентът ще се премести към дистрибуция на сигнал и интеракция в реално време. ако група изпълнява на сцена снимана от няколко камери и този сигнал се дистрибутира до хиляди зрители, сметката само за тази част ще е огромна. Разходите за сцена ще останат, тези за стадион или зала - ще се преместят към други пера
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.