Маркетингът след COVID-19 означава да разбираш хората и да действаш
Шест принципа на комуникациите в новата бизнес реалност


Иван Гурков

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За автора

След COVID-19 маркетингът е различен. Конкурентите във всяка категория са все така много, продуктите и цените им са все така сходни. Разликата е, че тези с повечето бюджет вече няма да успяват да продават само на база по-шумна реклама и повече рекламно време.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.