Маркетингът след COVID-19 означава да разбираш хората и да действаш

Шест принципа на комуникациите в новата бизнес реалност

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

За автора

Иван Гурков има дългогодишен опит в рекламната индустрия. Той е работил като арт директор и творчески директор в редица агенции, сред които TBWA, The Smarts и JWT. Към момента Гурков отговаря за стратегическото развитие на марките на клиентите на Interpartners group. Фокус през последните години му е разработването на съвременни маркетингови комуникации и бранд стратегии, като има публикувани материали по темата в различни международни специализирани издания.

След COVID-19 маркетингът е различен. Конкурентите във всяка категория са все така много, продуктите и цените им са все така сходни. Разликата е, че тези с повечето бюджет вече няма да успяват да продават само на база по-шумна реклама и повече рекламно време.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове