Как ще изглеждат медиите след COVID-19
Компаниите, които излязат от глобалната криза, ще бъдат олекотени, децентрализирани, по-малко разчитащи на рекламата и ще представят повече коментари и експертиза


Фредерик Филу

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
През последните седмици накарах групата ми от 19 студенти, които не са французи, да очертаят концепция за това как биха изглеждали процъфтяващите медии след COVID-19. Ето някои тенденции и предложения, които се появиха от нашите дискусии. Този текст показва и типа медии, които ще бъдат най-привлекателни за група умни милениъли (от 25- до 39-годишни - бел. ред.) и представители на поколението Z (до 24-годишни - бел. ред.). Той включва и част от наблюденията от семинар по медийни изследвания, който проведох през есента с група от 45 студенти от 17 националности, които не са журналисти.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.