Как ще изглеждат медиите след COVID-19

Компаниите, които излязат от глобалната криза, ще бъдат олекотени, децентрализирани, по-малко разчитащи на рекламата и ще представят повече коментари и експертиза

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Необходимостта от по-агресивна позиция срещу дезинформацията изглежда по-важна от всякога, особено когато се сблъскваме с несигурността около пандемията.

През последните седмици накарах групата ми от 19 студенти, които не са французи, да очертаят концепция за това как биха изглеждали процъфтяващите медии след COVID-19. Ето някои тенденции и предложения, които се появиха от нашите дискусии. Този текст показва и типа медии, които ще бъдат най-привлекателни за група умни милениъли (от 25- до 39-годишни - бел. ред.) и представители на поколението Z (до 24-годишни - бел. ред.). Той включва и част от наблюденията от семинар по медийни изследвания, който проведох през есента с група от 45 студенти от 17 националности, които не са журналисти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове