Рекламна спортна пауза
Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Началото на 2020 г. изглеждаше обещаващо за спортния свят. Предстояха две от най-големите събития - Олимпийските игри и Европейското първенство по футбол, голяма част от спонсорските пакети за тях вече бяха разпродадени, както и рекламното телевизионно време. При това за повече пари спрямо предишни години. За броени дни обаче всичко се промени и спортният свят остана на пауза. Сега един от големите въпроси е какво ще се случи с милиардите долари, които компаниите инвестираха глобално, за да се рекламират пред феновете на спорта.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.