Новият брой: Накъде след вота
Close

Внезапната рекламна криза

Прогнозите са за близо 20% спад в брутните рекламни инвестиции в България през 2020 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Рекламните инвестиции на компаниите бавно се връщат на нивата от преди извънредното положение.
  • Напитките са с най-голям спад във вложенията в тв реклама от началото на годината.

Най-ниски са брутните рекламни инвестиции в телевизия през април, когато достигат 94 млн. лв., или с 39% по-малко в сравнение с 2019 г.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар