Новият брой: Пътят към Европа
Close

Рекламният бизнес става по-малко цикличен и все по-концентриран

Маркетингът се пренася онлайн, дигиталните гиганти изглеждат неудържими в завладяването на рекламна земя

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако потопът от онлайн рекламни разходи продължава, сегашното пространство за дигитална реклама може да достигне "точка на насищане".

Пиано музика? Има. Кадри от безлюдни улици? Има. Минорен глас разказващ за "несигурните времена"? Има. В търсене на телевизионна реклама, подходяща за ефир по време на пандемия, брандове от AT&T до Budweiser изпратиха своите най-добри рекламисти. Всички сякаш излязоха с едно и също клише, заявяващо: "Ние сме в това заедно".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар