Новият брой: Накъде след вота
Close

Инвестициите в дигитална реклама в България достигнаха 122.1 млн. лв. за миналата година

Това представлява ръст със значителните 19.4% в сравнение с 2018 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Пазарът на интернет реклама в България е пораснал със значителните 19.4% и достига 122.1 млн. лв. нетни инвестиции през 2019 г. Това обяви браншовата организация "IAB България" в рамките на онлайн събитие, с което представи резултатите от десетото издание на проучването AdEx 2019. Прогнозите на повечето участници в изследването обаче са за двуцифрен спад в приходите от онлайн реклама тази година.

Двуцифреното увеличение на вложенията в дигитална реклама изглежда положителна тенденция на фона на средното за Европа ниво, което е между 11% и 14% в последните години (12.3% за 2019 г). Ако искаме да догонваме европейските пазари обаче, този темпът на растеж трябва да е още по-бърз. По данни от 2018 г. със 7.2 евро България е на едно от последните места по ниво на разходите за интернет реклама на глава от населението, като след нас са Беларус, Сърбия и Румъния.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар