Събития на ръба на оцеляването

Над 50% спад в обема на събитийната индустрия в България през 2020 г. прогнозират специалистите

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Хибридните събития ще бъдат предпочитан формат до края на годината.
  • Фармацевтичната индустрия е сред най-активните на пазара.

През последните години събитийната индустрия беше в постоянен възход. Все повече компании залагаха на срещи с аудиториите си, увеличаваха бюджетите си, за да им предложат разнообразни и запомнящи се преживявания, а нови места за провеждането на събития постоянно се откриваха. Тогава дойде пандемията от коронавирус. Индустрията беше на практика блокирана в продължение на два месеца, през които бизнесите в сектора претърпяха загуби за милиони. Опитът за спасяването им чрез онлайн срещи не доведе до значителни постъпления за организаторите и потвърди мнението на много специалисти, че живият контакт не може да бъде заменен. Сега, макар индустрията бавно да се раздвижва, при определени условия и в традиционно по-слабия летен сезон, участниците на пазара са единодушни, че ще бъдат необходими повече от година и половина, за да се достигнат отново обемите от началото на 2020 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар