Рекламна глътка въздух
Частните телевизии сами да разпределят рекламното си време в рамките на деня, предлага проект за промени в Закона за радиото и телевизията
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За поредна година телевизията доминира рекламния пазар в България. Това до голяма степен се дължи на цените за реклама, които, макар и плавно да се увеличават, все още остават ниски на база количество достигната аудитория. Извънредното положение, от друга страна, увеличи зрителите и времето, което прекарват пред екрана, което също запази интереса на рекламодателите въпреки намалените им бюджети.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.