Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Андрей Андреев е роден в Перник, където учи до края на 6-и клас. През 1997 г. майка му печели зелена карта и заедно заминават за Сиатъл. Там завършва гимназиалното си образование, след което е приет да учи графичен дизайн в California College of Arts в Сан Франциско. Професионалният му път започва отMTVв Ню Йорк, където работи катоmotionдизайнери създава анимирани промо видеа за големи шоута катоMTV VideoMusic Awards. Тогава се сближава със своя колега и състудент Дан Ковънт, с когото си обещават да основат заедно продуцентско студио. Така през 2008 г. поставят основните на Dress Code в Ню Йорк. През годините студиото се фокусира върху продукция и анимация, като сред клиентите им са Volkswagen, IBM, adidas и др. Студиото работи и по последната глобална кампания на бирения бранд Stella Artois, лансирана и в България. Една от големите страсти на Андрей Андреев е заснемането на документални и късометражни филми. През 2018 г. той продуцира филм за създателя на емблематичното лого I ♥ NY Милтън Глейзър, а сега работи върху документален филм за кукерската традиция "Сурва".
Как решихте да основете собствено продуцентско студио в Ню Йорк?
Архивът на "Капитал"
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
!402
Можете да следвате нашите автори или важните за вас теми, само ако сте регистриран потребител.
Влезте в профила си или създайте нов.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата
политика за бисквитките
и
декларацията за поверителност.
3 коментара
Сирма Пенкова. Традицията "Сурва" е сурвакарска традиция, а не кукерска традиция!!! Вие може и да не сте наясно но има разлика и е редно да се запознаете преди да пишете!!!!
Какво?!? В Америка клиентът си избира директно продуцентско студио, което да обслужва неговата рекламна дейност, без първо да пита милиционера Красимир Гергов?!? Не, това не е възможно!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.