Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Единство, творчество, дигитализация

Tribal Worldwide Sofia става дигитална агенция и ще си партнира с компанията Hop Online

Парис Чайлдрес притежава вече 30% дял от Tribal. Йордан Жечев също остава акционер в агенцията
Парис Чайлдрес притежава вече 30% дял от Tribal. Йордан Жечев също остава акционер в агенцията
Парис Чайлдрес притежава вече 30% дял от Tribal. Йордан Жечев също остава акционер в агенцията    ©  Надежда Чипева
Парис Чайлдрес притежава вече 30% дял от Tribal. Йордан Жечев също остава акционер в агенцията    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Темата накратко
  • Tribal Worldwide Sofia става дигитална агенция и ще си партнира с компанията Hop Online.
  • Бившият кадър на Google Парис Чайлдрес е новият управляващ директор на агенцията.
  • Той придобива и дял от 30% в нея.

"Във времена на промени компаниите трябва да се трансформират и да предприемат рискове." Така обясняват решението си новите партньори на българския рекламен пазар - творческата Tribal Worldwide Sofia и компанията за performance маркетинг Hop Online. Обединяващото звено е бившият кадър на Google Парис Чайлдрес. Tака под негово ръководство Tribal ще фокусира дейността си върху дигиталните услуги в комбинация с творчески решения и ще затвори кръга на пълно комуникационно обслужване в групата на DDB. Когато пътищата се пресекат


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар