Рекламният пазар достига близо 462 млн. лв. през 2019 г., тази може да се свие с 10%

Заради коронавируса ще се върне на нивото от 2018 г., ръст ще има само при дигиталните реклами

Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock
Shutterstock
Shutterstock    ©  Shutterstock

Двуцифреният ръст на рекламни инвестиции в България очаквано продължава и през 2019 г., като повече от половината от тях са насочени към телевизията. Така нетните вложения достигат 461.5 млн. лв., или с 11% повече в сравнение с 2018 г. Това показва годишният доклад на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Положителната тенденция на ръст на инвестициите обаче ще се обърне тази година. Докладът прогнозира спад от 10% през 2020 г. и връщане към нивата на пазара от 2018 г.

Данните са събрани от български медии и медийни агенции и не включват вложенията в творчески решения и производството на рекламни формати.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се