Ритейл секторът увеличава рекламното си присъствие през лятото и есента
Това показва доклад на медийната агенция Argent, представен по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Кризата, предизвикана от пандемията от коронавирус, доведе до промяна в поведението на хората и начина, по който потребяват медиите. Лонкдаунът през март принуди най-големите медийни групи да променят програмните си схеми, а компаниите - да преосмислят рекламните си стратегии и инвестиции. Електронната търговия и ритейл секторът обаче бяха сред печелившите сектори, които тази година увеличиха медийното си присъствие. Това показват данните на медийната агенция Argent, представени по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.