Анна Габровска, "Филип Морис": При криза трябва да търсим по-често мнението на служителите ни
Мениджърът "Култура и човешки капитал" за управлението на работодателска марка по време на криза
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Визитка
Анна Габровска се присъединява към "Филип Морис България" през 2019 г. след 18 години професионален опит в областта на човешките ресурси в големи международни компании, сред които "Кока-Кола ХБК България" и "Делойт България". Габровска ръководи отдела, който отговаря за грижата за служителите и вътрешната трансформация в компанията в изпълнение на визията на "Филип Морис интернешънъл" за изграждане към бъдеще без дим. Габровска ще бъде сред лекторите на тазгодишната конференция на "Капитал" и "Кариери" HR and Leadership Forum 2020: Leadership in times of crisis, която ще се проведе на 25 ноември. Тя ще участва в дискусионния панел на тема "Стратегии за изграждане на силна работодателска марка по време на криза". Билетите са в продажба тук.
Как променихте цялостната си комуникационна стратегия от март месец до момента?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.