Анна Габровска, "Филип Морис": При криза трябва да търсим по-често мнението на служителите ни

Мениджърът "Култура и човешки капитал" за управлението на работодателска марка по време на криза

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Визитка

Анна Габровска се присъединява към "Филип Морис България" през 2019 г. след 18 години професионален опит в областта на човешките ресурси в големи международни компании, сред които "Кока-Кола ХБК България" и "Делойт България". Габровска ръководи отдела, който отговаря за грижата за служителите и вътрешната трансформация в компанията в изпълнение на визията на "Филип Морис интернешънъл" за изграждане към бъдеще без дим. Габровска ще бъде сред лекторите на тазгодишната конференция на "Капитал" и "Кариери" HR and Leadership Forum 2020: Leadership in times of crisis, която ще се проведе на 25 ноември. Тя ще участва в дискусионния панел на тема "Стратегии за изграждане на силна работодателска марка по време на криза". Билетите са в продажба тук.

Как променихте цялостната си комуникационна стратегия от март месец до момента?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.