BuzzFeed купува Huffington Post от Verizon
Дигиталният медиен пазар продължава да се консолидира в опит да печели повече от реклами
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Медийната група на BuzzFeed е купила онлайн изданието Huffington Post, което досега беше собственост на американския телеком Verizon, пише Reuters. Сделката ще доведе до допълнително консолидиране на дигиталния медиен пазар, който през последните няколко години отстъпва в опитите си да изкарва повече пари от реклами - предимно защото рекламодателите предпочитат да харчат парите си през Facebook и Google. Цената на сделката не се съобщава.
Huffington Post вече ще се управлява от Джона Перети, изпълнителен директор на BuzzFeed. Перети е един от основателите на Huffington Post през 2005 г. заедно с Арияна Хъфингтън, Кенет Лерер и Андрю Брайтбарт (който две години по-късно основава консервативната медиа Breitbart; почива през 2012 г.). И BuzzFeed, и Huffington Post имат ясно изразен и заявен либерален уклон.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
До коментар [#1] от "imt31693733":
Мъже продавате ли?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.