Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

BuzzFeed купува Huffington Post от Verizon

Дигиталният медиен пазар продължава да се консолидира в опит да печели повече от реклами

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Медийната група на BuzzFeed е купила онлайн изданието Huffington Post, което досега беше собственост на американския телеком Verizon, пише Reuters. Сделката ще доведе до допълнително консолидиране на дигиталния медиен пазар, който през последните няколко години отстъпва в опитите си да изкарва повече пари от реклами - предимно защото рекламодателите предпочитат да харчат парите си през Facebook и Google. Цената на сделката не се съобщава.

Huffington Post вече ще се управлява от Джона Перети, изпълнителен директор на BuzzFeed. Перети е един от основателите на Huffington Post през 2005 г. заедно с Арияна Хъфингтън, Кенет Лерер и Андрю Брайтбарт (който две години по-късно основава консервативната медиа Breitbart; почива през 2012 г.). И BuzzFeed, и Huffington Post имат ясно изразен и заявен либерален уклон.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    olga_kokoshkina avatar :-|
    olga_kokoshkina

    До коментар [#1] от "imt31693733":

    Мъже продавате ли?

    Нередност?
Нов коментар