Възможности на хоризонта

Второто издание "КМаркетинг Factbook" разказва подробно за комуникационния пазар през годината

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Да, не е лесно - маркетинговият сектор е един от най-засегнатите от пандемията. Както често се случва обаче, в кризисните времена оценяваме още повече успехите. Затова репликата (с леки изменения) на Чърчил от средата 40-те години на миналия век е особено валидна и сега: "Не изпускайте добра криза като възможност да оправите бизнеса си."

В годината на контрастите второто издание "КМаркетинг Factbook" надгражда идеята на "Капитал" да има едно място с подробни данни за българския комуникационен пазар. Първата му половина е посветена на изминалата добра година за агенциите. В нея ще намерите класация на най-големите комуникационни групи, индивидуални рекламни, медийни и PR агенции. На голяма част от тях бизнесите им растат през 2019 г. Не трябва обаче да се заблуждаваме, тази година при много няма да бъде така. Кризата обаче е и стрес тест на цялата индустрия. Тя разрушава стари модели, но много често и налага ударна модернизация. За българския рекламен пазар кризата може да покаже слабите му места, но и да помогне за бързо изграждане на по-добра среда.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар