Възможности на хоризонта
Второто издание "КМаркетинг Factbook" разказва подробно за комуникационния пазар през годината
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Да, не е лесно - маркетинговият сектор е един от най-засегнатите от пандемията. Както често се случва обаче, в кризисните времена оценяваме още повече успехите. Затова репликата (с леки изменения) на Чърчил от средата 40-те години на миналия век е особено валидна и сега: "Не изпускайте добра криза като възможност да оправите бизнеса си."
В годината на контрастите второто издание "КМаркетинг Factbook" надгражда идеята на "Капитал" да има едно място с подробни данни за българския комуникационен пазар. Първата му половина е посветена на изминалата добра година за агенциите. В нея ще намерите класация на най-големите комуникационни групи, индивидуални рекламни, медийни и PR агенции. На голяма част от тях бизнесите им растат през 2019 г. Не трябва обаче да се заблуждаваме, тази година при много няма да бъде така. Кризата обаче е и стрес тест на цялата индустрия. Тя разрушава стари модели, но много често и налага ударна модернизация. За българския рекламен пазар кризата може да покаже слабите му места, но и да помогне за бързо изграждане на по-добра среда.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.