Възможности на хоризонта

Второто издание "КМаркетинг Factbook" разказва подробно за комуникационния пазар през годината

Да, не е лесно - маркетинговият сектор е един от най-засегнатите от пандемията. Както често се случва обаче, в кризисните времена оценяваме още повече успехите. Затова репликата (с леки изменения) на Чърчил от средата 40-те години на миналия век е особено валидна и сега: "Не изпускайте добра криза като възможност да оправите бизнеса си."

В годината на контрастите второто издание "КМаркетинг Factbook" надгражда идеята на "Капитал" да има едно място с подробни данни за българския комуникационен пазар. Първата му половина е посветена на изминалата добра година за агенциите. В нея ще намерите класация на най-големите комуникационни групи, индивидуални рекламни, медийни и PR агенции. На голяма част от тях бизнесите им растат през 2019 г. Не трябва обаче да се заблуждаваме, тази година при много няма да бъде така. Кризата обаче е и стрес тест на цялата индустрия. Тя разрушава стари модели, но много често и налага ударна модернизация. За българския рекламен пазар кризата може да покаже слабите му места, но и да помогне за бързо изграждане на по-добра среда.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се